BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 20, 2012

Exam

Assalamualaikum..
alang-alang ade mase rehat..
tetiba plak nk update..

start from 11hb may- 24may
exam dh start..

1st paper
mula2 ngan Material Selection (11/5)
sunnguh spoil paper ni..
wlaupown amik mase 11hari untuk study
tp yelah 2hour utk calculation engineering..
kene kire huruf2 nk buat equation material....sy bukan org pndai :(
Damn..!!!
not enoungh la...
dapat jawab 3 question..
sptutnye jawab 4..ntah cmne la nasib paper ni...
hanya mmpu berdoa jek..
balik exam...sorg2 naek gler...
melalak melalak sampai ke pagi...hahah..

2nd paper
operation management(15/5)...
hari sblom exam dapat mark assgment = 30%
tp aku xdapat score... 
may be lagi stu malapetaka...
so..lepas jek material selection..
study abes2..hafal sume..
kene tulis bende sama lebih dr 10x bru igt..
hmmm...otak ku smkin lembab...
alhamdulillah..ari exam..
drpermudahkan oleh NYA
berkat restu n doa my parents..
n hasil usaha 3 mlm mghafal...

3rd paper 
Manufacturing System Design(17/5)
xnk ckp pape...
wlaupown tdow hanye 4jam stu hari.
tp lepas exam bleh 
:) smile..hohoh
alhamdulillah...

4th paper
Project management,Planning n Control ( 24/5)
xleh nk cross ag sbb blom hadap paper alah ni.
dh bleh cross da...
aku dh buat yang tebaek
wlaupown 75% jek ape yang aku hafal tu msuk
selebihnya..goreng2...sume yang ade kaitan aku tulis..
btol ke tidak berserah jelah  amin

V.I.V.A (29/5)
ni stu ag yg buat aku berdebar2..
2nd marker ku si ALAN FELL
kt uni aku ni dye mmg top..
sbb dye mmg racism sket...
rsau plak aku...
hari ni turn aku..
berdebar2 tu usah dicakap...
nk selak report pown terketar2..
kt sini pelik..
kteorg kene buat report dulu
pastu bru present tp xpyh gune slide show
msuk2 da mcm2 kene tye...
si Alan fell tu tye aku cm aku ni menteri kewangan Malaysia..
bleh kate 70% soalan yang aku bleh jawab
so skunk just tggu result jek...

usaha da..doa da..tawakal jela n redha ape saje result yg kua

p/s: nk balik mesia cepat :)




0 comments: