BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 25, 2011

Welcome to SUNDERLAND

ASSALAMUALAIKUM...!!!
lame x update bende alah ni...
maklumat la...sebok kejar duniawi(duit)
ALHAMDULILLAH...
smpai gak aku kt sini..dapat sambung blaja..yeeeaaaayyyy...!!!

ni tempat tggal aku..Roker,Sunderland
2min smpai r kt pntai ni...


hampir 2thun kot aku tggu...
last aku update blog ni lepas raya 2010..
so arini aku tulis sume la cter aku...
huhuhu...

lepas jek keje kt Balakong tu...
aku dh naek bosan
sbb xdapat kumpul duit sgt...
so,aku pindah johor...
duk ngan abg aku n keje kt sana..
position...???
cm bese la...
mula2 aku jd operator jek...
time tu dapat ramai kawan...aboy,ishak,sharil,din,topok
support aku suh sambung blaja...
keje punye keje...
sedar2 dh smpai bln 4...
dpt offer bru (drafman cum design engineer)...
gaji lg up la...
xthan keje situ..
sbb ade melayu yg jd balaci..
tensen aku....
bln 5 jek dh benti....
tgk2 akaun ade la dlm 10K...(dh bleh kawen kot) hik3
ckp ngan mak ayah(gmbar dibawah)umi n aboh...sayang kt kamoo..
bile dh jauh bru terasa..
time dekat malu nk ckp..hik3



aku nk smbung blaja..
so pinjam ngan dyeorg around 35K...
so bincang ngan my bes friend (marul)
dgn cara tersendiri aku n marul uruskn semua ni...
tggal la aku kt..
lot 3123 kg teluk pasu,manir
21200,kuala terengganu
terengganu
4 bln kot kt sana...
cm bese la jd driver tanpa gaji...
keje antr n amik pekeja mak aku..

tggu2 punye tggu...
sblom raya tu dapat berita..
visa aku lepas kot...
gile hepi...
alhamdulillah sgt2...
so beraya la dengan rase hepi sekali....

selamat ari raya 2011..

time is running out..
cm lagu muse..
dh dekat 16sept..
aku dh kene pegi jauh kot..:(
mmg jauh...jauh ngan org yg aku sayang kot:(
dh kene pegi...
sume dtg umah aku...
ayah n mak sedara,tok,to'ki,
ramai r...
byk pesanan la sgt...
cm sayu jgak...
tp kene kuatkn diri..
klow nanges xmacho la beb..hik3
len mcm la plak rasa..
rindu dyeorg kot...
aku sambung esok la plak cter lepas ni ek...tata...

0 comments: