BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 28, 2009

Rokok n Puasa


hye yaaa...
sementara tggu time nk masak kn.
aku trbace stu blog tu..
dye cter psal rokok n diri dye..
sbb dye pown smoker cm aku.
so sume dye jawab persoalan yg timbul dsebabkan rokok ni...
tp kan..
aku rase something wrong..
sbb dye ckp ajal maut kt tgn tuhan..so xpela merokok pown.
pelik x...???
klow nk kire gtu baek g tgh2 jalan tggu lori langgar..
tgk la mati ke x..???
hahah..( kate ke diri sendiri ke...??)
senang la klow nk ckp gitu kan..
aku perokok jgak tp xla smpai ckp g2..
klow x cari penyakit mmg la xde pape..
ececece
rokok oh rokok..

psal aku plak..
aku mmg perokok..
xla tegar la ..
kadang2 aku bleh tahan sampai 12jam( bkn blan ramadhan ek)
tp pelik aku xleh jgak klow x amik bende tuh..
aku taw aku xsampai tahap ketagih ag..
sbb dulu2 pown aku penah gak brenti trus..
1 bulan..
yela time tuh f3..
skunk ni dh dapat lesen dh dr family
so mcm susah sket..hek3
family aku buat xkesah jek pown..
aku mmg nk brenti..
tp kene ade org yg tgk n mrah aku ari2..hahaha
insyaalaah aku bleh brenti..
lgpown bende alah tu mmg xelok tuk aku sndiri..kan...kan...

p/s: kepada perokok jgn mrah aku ek..kadang2 kter kene amik kesah gak ape org ckap..sbb bg aku..org xckp g2 klow dye x sayangkn kter...hahaha

0 comments: