BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 21, 2009

untittle...



1. king of V-ley
arini aku cm bese la pegi keje n keje aku arini duk diam jek...heheh(pemalas)
kt tempat keje arini xde la cter len yg aku dgr...
aku just dgr sowg hero( leader group) kt trgganu ni meninggal..(innalillah)..
dye 2 cm aku knl gak la..
sbb dlu2 kteorg stu bidang...heheh
td blik keje aku pown ckp la ngan kwn2 aku...
sume cter psl arwah ni...maklum la org top kt trg..
yg pelik bdk2 arwah bkn nk insaf ke ape...
tp tetap nk truskn prjuangan tah pape demi arwah...pelik kn...hmmm...
biala...jnji aku taw ape y aku buat...
pape pown AL-FATIHAH buat kecek a.k.a liket a.k.a sabree ( leader terengganu 71 club)
smoga ALLAH mncucuri rahmat kpdanye..AMIN
sbb sume ni dh cm takdir kn...aku pown mula la trigtkt "awek" aku dlu...
ade baek gak aku dh clash ngan "Awek" tu...
klow x ntah pape la jd kt aku skunk kn...

ni la awek yang aku ckp kn 2...
smoga kau aman disane...amin

0 comments: